تبلیغات در گوگل ادز یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در دنیا

این سیستم به سود مشتریان گوگل و کسبوکارهای کوچکی است که میخواهند از خدمات تبلیغات در گوگل انواع تبلیغ در گوگل بهرهمند شوند. ” گوگل تمام ترکیبهای مختلف سرفصلها و توضیحات را امتحان میکند تا یک مورد واحد و جذاب را در این نوع تبلیغات پیدا کند. شاید شما بگویید که این حرفها فقط ادعای توخالی است، بنابراین به ما اجازه دهید که توضیح دهیم، تبلیغات در گوگل ادز چگونه میتواند کسب و کارتان را متحول کند. به عنوان مثال، ما در تصویر زیر حد نصاب 1000 دلار را وارد کردیم .به این ترتیب این کمپین تبلیغاتی فقط تا زمانی فعال است که هزینه کل کلیک های انجام شده روی آن، به هزار دلار برسد. سپس بودجه خود را برای تبلیغات را مشخص کنید و بهترین روش در حد بودجه را انتخاب کنید. سپس در قسمت Network بهتر است تیک مربوط به Display را بردارید تا تبلیغات شما فقط در قسمت نتایج جستجو یا همان قسمت Search نمایش داشته باشد. 2 – شانس خود را برای حضور در نتایج محلی ، برای جستجوهای مربوط به شغل و منطقه خود که می خواهید انجام دهید ، افزایش می دهید. به عنوان مثال، شما می توانید 14 عنوان و 5 توضیحات ارائه دهید که بسیار بیشتر از ETA است.

RSA ها بسیار شبیه ETA هستند اما با گزینه ها و ویژگی های بیشتر. این یک راه حل تبلیغاتی بسیار مفید برای کسب و کارهای ایرانی است که در آن تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیک، مبلغی را پرداخت می کنند. در حال حاضر تبلیغات کلیکی یکی از موثر ترین تبلیغات اینترنتی می باشد که هدفمند عمل می کنند. این هزینه همان مبلغی است که به ازای کلیک کاربر از حساب شما کسر می شود. این مدل تبلیغات، همانگونه که اشاره کردیم تبلیغات کلیکی نام دارند، یعنی تبلیغاتدهندگان به ازای کلیک هزینه پرداخت میکنند. تبلیغات در گوگل ادز که قبلا با نام گوگل ادوردز شناخته میشد، راهکاری برای معرفی کسبوکار و خدمات شما به افرادی است که به دنبال اینگونه خدمات یا کسبوکارها هستند یا به اصطلاح مخاطبان هدف شما هستند. این سیستم به نام قیمت دوم شناخته میشود. تبلیغات ارزان گوگل به خیلی از متغیر ها بستگی دارد که با شرح هر یک از آنها میتوان به نتیجه رسید که آیا تبلیغ در گوگل ارزان قیمت است یا خیر. فروش با قیمت پایین، خدمات عالی و تحویل یک روزه رایگان. Forward3D همچنین با استفاده از “تخصص چند زبانه” بر روی بین المللی بودن تاکید می کند که بسیار عالی است چون مشتریان زیادی را هدف قرار می دهند.

میزان اعتبار کسب و کار در افزایش تعداد مشتریان بلقوه اثر مستقیم دارد که این اعتبار با رسیدن به رتبه های برتر گوگل بیشتر به چشم کاربران می آید چرا یکی به عقیده کاربران گوگل بهترین طراحی سایت ها در نتایج برتر خود نمایش می دهد و به همین ترتیب اعتماد سازی و همچنین برند سازی با کسب رتبه های برتر گوگل آسان تر خواهد بود. همان قدر که از مزایای تبلیغ در گوگل گفتیم باید بدایند که در صورتی که استراتژی مناسبی برای تبلیغات خود نداشته باشید نتیجه ای که انتظارش را دارید به دست نمی آید. Forward3D به خودی خود واقعا توضیح نمی دهد که چه کاری انجام می دهند، اما عبارت UK SEO services واضح است.

علاوه بر کلمات کلیدی، کلمات کلیدی منفی نیز وجود دارند که مشخص میکنند تبلیغات شما در صورت جستجوی چه عباراتی به کاربران نمایش داده نشوند. مطابق گزارشهای مجلات وب، تبلیغات اینترنتی نقش بسزایی در افزایش شناخته شدن نامهای تجاری در شرایط یکسان دارند. تحلیل روند کمپین در موفقیت تبلیغ شما و بهبود عملکرد آن یک نقش حیاتی دارد. هزینه تبلیغ در این رسانه به دو بخش تقسیم می شود. رسانه های اجتماعی پولی برای راهی برای پیشرفت هستند. به این ترتیب به هر گونه تبلیغی که از طریق طراحی سایت و شبکه های اجتماعی انجام شود تبلیغات اینترنتی گفته می شود.

پس از این لحظه شما در جستجوهای مرتبط خود حضور خواهید داشت و از این طریق شانس فروش شما افزایش خواهد یافت. تمام این اطلاعات از طریق فید محصولی که ارائه می کنید از حساب Google Merchant Center شما استخراج می شود. وقتی با یک آژانس Google Partner شروع به همکاری میکنید، در اصل دارید با شرکتی کار میکنید که آخرین اطلاعات روز دنیا را دارد. این صفحات شامل مواردی مانند مطالعات موردی یا اطلاعات بیشتر درمورد جایزه می باشند. آگهی همچنین شامل رتبه بندی گوگل است که آن امتیاز 4.3 / 5 را گرفته است. همچنین محیط بازیهای آنلاین نیز فضای جدید دیگری برای نمایش تبلیغات هستند.

با استفاده از این قابلیت گوگل ادز ۲۰۲۰ در انواع مختلف کامپیوترهای شخصی، لپ تاپها، تبلتها و تلفنهای هوشمند نموداری برای کاربران ارائه میدهد. در ادامه آموزش گوگل ادز به تنظیمات تبلیغ در گوگل، برای ایران میرسیم. پیشنهاد می کنم برای درک بهتر از نحوه عملکرد گوگل ادوردز و چگونگی اجرای آن، ویدئویگوگل ادوردز چگونه کار میکند؟ به طور خودکار به محتوا وب سایت شما نگاه می کند و تبلیغات را بر اساس کلمه کلیدی و خدماتی که مشتریان به دنبال آن هستند ارائه می دهد. تبلیغات گوگل ادوردز، بر اساس کلمات کلیدی انتخابی کاربران و جستجوهای پیشین آنها نمایش داده می شود که هر کدام از این لینک ها به یکی از صفحات وب سایت مورد نظر تبلیغ دهندگان متصل می شود. تبلیغات گوگلی باید بر اساس هدف انجام شود و شما یک کلمه کلیدی را به عنوان هدف برای وبسایت خود تعیین کنید و روی آن کار کنید. در این بخش، به شما امکانات از پیش تعیین شده ای نمایش داده میشود. قرار دادن کلمه کلیدی بین نقل قول به کاربر کمک میکند که فقط نتایجی که میخواهد و این کلمه کلیدی را دارند نمایش داده شود.

آنها همچنین دلایل دیگری دارند که چرا آنها بهترین هستند، مانند تخصص چند زبانه. در دنیای امروز ما تبلیغات در همه جا وجود دارند. یکی از مشتریان ما آنچنان از تبلیغاتش راضی بود که به گفته خودش توانست سه نیروی جدید را استخدام کند تا پاسخگوی مشتریانش باشد. نتیجهگرایی: در تبلیغات گوگل ادز شما تنها هنگامی هزینه میکنید که کاربر بر روی لینک شما کلیک کرده باشد یا اپلیکیشن شما را در گوگلپلی نصب کند. تنها تفاوت بین هدر رفت زمان و دانش نوشتن آن است. یکی از مزیتهای مهم خدمات تبلیغات گوگل این است که شما هیچ هزینهای را به هدر نمیدهید و به بهترین شکل از سرمایه خود استفاده میکنید. فامین ادز یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات گوگل ادز است که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارد.

در بعضی موارد این موضوع برای سرویسهای ارائه دهنده تبلیغات کلیکی بوجود میآید که به دزدیدن کلیک متهم میشوند، و تعداد کاربرانی که به تبلیغ شما هدایت میکنند، با تعدادی که از هزینهی شما کم میکنند مطابقت ندارد. متاسفانه در صحبت به کسب و کارهای مختلف به این موضوع زیاد برخورد کردهایم که افراد اعلام میکنند که در پنل گزارشات تبلیغات PPC نوشته شده است که مثلا ۱۰۰۰ نفر وارد سایت شدهاند، در صورتی که آمار سایت/گوگل آنالیتیکس عددی کمتر از عدد آن سرویس تبلیغاتی نشان میدهد. اگر این سه مورد را به خوبی رعایت کنید و Quality Score خود را افزایش دهید Ad rank شما هم افزایش پیدا میکند و میتوانید با هزینه کمتر تبلیغات در گوگل انجام دهید و در رتبه های بهتری قرار بگیرید. این انواع تبلیغات کمتر از تبلیغات خرید محصول نشان داده میشوند. کمپین تبلیغاتی خرید محصول شما در Google Shopping، تصاویر، وب سایت های شریک جستجو و در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده می شود. متقاضیان گرامی می توانند خدمات تبلیغات گوگل با مدیریت را دریافت کنند و یا تنها شارژ حساب گوگل ادز را از فامین ادز درخواست نمایند.

هزینه تبلیغ در گوگل ادوردز تنها به ازای کلیک روی آگهی شما از شارژ شما کسر می شود. بیشتر در معرض دید قرار گرفتن: هنگامی که امتیازاتی با کیفیت بالا داشته باشید، تبلیغات شما بیشتر اوقات در موقعیت­های بهتری در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می شوند و به جای پایین بودن، بالای صفحه خواهد بود. سپس اولین ابزارهای اندازهگیری کیفیت تبلیغات اینترنتی معرفی شد که بهوسیله آن میتوانستند تبلیغات اینترنتی را دنبال و مورد ارزیابی قرار دهند. • پرداخت پول در این ابزار بهتر از سایر ابزارهای تبلیغاتی مشابه نیست. این باعث صرفه جویی در زمان زیادی می شود و برای کمک به روان کردن روند کار می کند. توضیحات زیر آگهی نسبتا کوتاه است، اما واقعا خیلی بیشتر از آن چیزی که گفته می شود وجود ندارد. این آگهی PPC که در حال اجرا است، راهی عالی برای جذب مشتریان (کارفرمایان) بالقوه است. پس از ایجاد حساب گوگل ادز، ممکن است اولین انتخاب برای مردم نباشد، اما بسیار چشمگیر است. پس از اینکه کمپین تبلیغاتی گوگل شما فعال شد، نحوه عملکرد هر کلمه کلیدی را بررسی کنید. برای مثال فرض کنید که کار شما دکوراسیون داخلی است و میخواهید کاری کنید که هنگامی که شخصی این عبارت را در گوگل (و یا سایر موتورهای جستجو) وارد کرد، کسب و کار و سایت شما در نتایج اول نشان داده شود.

خوشبختانه ما تعدادی از مثال های موفق کمپین های گوگل ادوردز را برای شما بررسی خواهیم کرد. تا اینجا با تبلیغات PPC آشنا شدیم و دقیقا متوجه شدیم که PPC چیست و چه کاری را برای ما انجام میدهند. Pay Per Click چیست؟ تبلیغات PPC مخفف Pay Per Click هست که به معنای پرداخت به ازای کلیک میباشد. بصورت کلی به این روش، تبلیغات در موتورهای جستجو میگویند که از نوع PPC میباشد، به این معنا که به ازای هر کلیک روی تبلیغ شما در موتورهای جستجو، مبلغی از بودجهای که پرداخت کردهاید کم میشود. البته وب سایتی که تبلیغ شما را نمایش می دهد می بایست بازدید کنندگان واقعی داشته باشد تا بتواند بازدید کننده واقعی را روانه طراحی سایت شما کند.

یک call to action که قوی است حداقل علاقه خاصی در کاربر ایجاد می کند و آنها را مجاب به کلیک کردن می کند. آگهی با یک call to action شروع می شود، بهترین را استخدام کنید، نه فقط هر کسی. وقتی هر چیزی را در گوگل جستجو می کنید، متوجه خواهید شد که تبلیغات زیادی در بالای نتایج جستجو وجود دارد. نگاه کنید، تعداد زیادی تبلیغات خواهید دید. زیرا تنها به ازای هر ورودی به گوگل هزینه پرداخت خواهید کرد. بلکه شما تنها زمانی هزینهای را پرداخت میکنید، که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند. خط دوم در توضیحات اساسا مزایا را تکرار و تقویت می کند، اما اضافه می کند که آنها بدون هیچ بهونه ای کالا را بر می گردانند.

تبلیغات گوگل با در اختیار گذاشتن کنترل کامل بر نحوهٔ خرجکردن پول، مشکل هزینههای بیهوده را برطرف میکند؛ شما میتوانید کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار دهید، تعداد پیشنهادات را تعیین کنید و محدودیتهای بودجهٔ روزانه را تعیین کنید. یکی دیگر از قابلیت های تبلیغات در گوگل، امکان تعیین زمان نمایش تبلیغ است. در این نوع تبلیغات، یک بنر تمام صفحه و یا در سایزهای کوچک تر به مخاطبان نمایش داده میشود. به این ترتیب شما با هدفگذاری بر روی مخاطبان خود به اهداف فروشتان نزدیک شوید. کلمات کلیدی منفی (Negative keywords) اصطلاحاتی هستند که به شما کمک میکنند تا مطمئن شوید که تبلیغ شما به مخاطبان نامربوط نشان داده نمیشود. قبل از بهوجود آمدن تبلیغات اینترنتی، بازاریابان تنها از تبلیغات سنتی مانند تبلیغ در تلویزیون، بیلبوردها، روزنامه ها و … در این تبلیغ در گوگل ، تبلیغ کننده تنها متن های کوتاه و متفاوت درباره تبلیغ خود می نویسد . همانطور که در تصویر بالا می بینید، فقط لینک ها با گزینه Ad مشخص نشده اند. ما به عنوان افرادی که در زمینه تبلیغات دیجیتال و آژانس بازاریابی با روشهای تبلیغاتی بسیاری سر و کار داریم و هر یک از آنها را مورد بررسی و ارزیابی قرار میدهیم، می گوییم که تبلیغات گوگل یکی از هدفمندترین و بهترین روشهای تبلیغاتی دنیا است و تجربه چندین ساله ما در این زمینه آن را به ما ثابت کرده است.